Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Ebridge

Out of Home (OOH)

Kampania out-of-home (OOH) to doskonały sposób na dotarcie do grupy docelowej przemieszczającej się po mieście poprzez reklamy umieszczone w miejscach publicznych, takich jak ulice, przystanki autobusowe, billboardy czy stacje metra. Jest to doskonałe uzupełnienie kanałów komunikacji internetowej.

Dlaczego warto postawić na kampanie Out-of-Home?

Na szczególną uwagę zasługują reklamy na środkach komunikacji publicznej jakimi są autobusy.

AdobeStock_553268593

Co je cechuje?

Co po naszej stronie?

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej na temat kampanii Out-of-Home i jak możemy pomóc Ci w tworzeniu skutecznej kampanii, która wzmocni Twoją obecność w przestrzeni publicznej i zwiększy sukces Twojej marki.